\n'); } //-->

Pagina's: 1 2
Het zou gek zijn om volume 13 niet uit te geven in nederland
Silent me.
Als het in het nederlands uit komt, koop ik het. Al is het maar om mijn collectie te vervolledigen... Bij detectieve-achtige zaken, zoals DN, lijkt zo'n hoop achtergrond info me trouwens behoorlijk interessant. Het kan me niet schelen dat het een beetje uitmelking van de reeks is... Ze verdienen het geld en meer DN vind ik altijd goed...
Vanaf 3 juli kan je hem voor de luttele prijs van 8,50 euro ook in het Frans kopen ^^ Da's al wat goedkoper dan de Engelse dus ik denk na de examens toch nog eens naar Antwerpen te gaan *.*
*Frodo*
Good morning, son, I am a bird
Trotse eigenaar van een rode Oasis-fanshirt o(^.^)o
Ik wil het echt hebben! Ik hoop toch zo dat ie hier over een maandje of drie komt! November, December bij de feestdagen wellicht? Ik kan niet wachten!
~De Zevende KIRA~
"Soul Eater, One Piece, Dragon Ball, Bakuman, Death Note, Fullmetal Alchemist, Code Geass, en dat is maar een klein beetje van al die toptitels"
Ze hebben in het laatste Mangaheuvelmagazine gezegd dat ze niet van plan waren om deel 13 uit te brengen in het Nederlands. De vertaalkosten zijn te hoog voor iets wat waarschijnlijk alleen die-hard fans aanspreekt, en ze hopen waarschijnlijk dat die toch de Franse versie zullen kopen.
Ik ga voor Engels dan. ![]()
Wie kent Mangaheuvel?
De set is naar mijn gevoel niet compleet zonder het allerlaatste deel van death note >.< .. Deel 13 is een echte must *u* ik wou bijna de engelse kopen, maar dat heeft geen zin als ik dat zou doen.. nederlands en engels ...
Dan kan ik net zo goed gaan voor de engelse of chinese manga's >.< dan kan kana ook stoppen >.< toch? Dus ik blijf trouw aan kana
behalve met de SNK/ Capcom etc strips
die koop ik gewoon in het engels...
Ben tijdelijk gestopt...
http://kaneshe.deviantart.com/
Maar Kana gaat deel 13 hoogstwaarschijnlijk nooit uitbrengen. Ze zeiden dat het niet rendabel was, en het lijkt me sterk dat dat nu nog verandert.
Wie kent Mangaheuvel?
Ik denk dat als Manga echt bekend wordt in het Nederlands-taalgebied ze over 3 of 4 jaar misschien denken dat het rendabel zal zijn om volume 13 alsnog uit te geven. Maar voorlopig heb ik inderdaad niet het idee dat we een nederlandse versie hoeven te verwachten. [vandaar dat de engelse versie ondertussen in mijn kast staat]
?????????????? -In the First place there didn't exist time and the like in this world
????????????????? - Time is something humans made selfishly
ik heb deel 13 gewoon hier in sittard gekocht hoor, mr ja idd was hij niet nederlands maar engels...
Nya~n :3
ik heb hem alleen gevonden in het frans ... *spijtig genoeg*
als ik hem zou vinden in het engels ==> kopeeen ! xD
die in het frans was wel maar 6,5 euro ... maar ik versta de helft dan niet :p en DN is te intressant voor helf te verstaan
dus jah...
ik heb ook gehoort dat er een moordzaak wordt in bespreken met naomi misora ( weduwe van ray penbar)
The L.A.B.B. Murder Case of is dat een ander boek ?
All darkness can be defeated with the wind of laughter^^ - Victory isn't to defeat your enemy it is to keep smiling
It'll work out somehow - Yushimaru
yushimaru schreef:
ik heb ook gehoort dat er een moordzaak wordt in bespreken met naomi misora ( weduwe van ray penbar)
The L.A.B.B. Murder Case of is dat een ander boek ?
Dat is de zaak waarin Naomi voor het eerst met L samenwerkt.
ik had niet verwacht dat het zon einde ging zijn
eerlijk gezegd ben ik echt depressief
ik was er van overtuigd dat het een eind goed al goed ging zijn voor light
wat erg voor misamisa
moest er bijna van wenen
zolo bankai
dragonegg
Bij volume 13 hebben ze nog een deeltje die zouden ze verder moeten zetten echt leuk
!kurt! - 15-06-2008 17:12:23
""L"" - 07-08-2009 19:01:34
'L' - 19-06-2009 18:30:19
'Lady Jeagerjaques - 08-03-2009 17:50:30
*Kakashi* - 15-07-2008 22:35:25
*Naruto-Freak* - 06-06-2009 09:58:39
*sing_the_sorrow* - 03-04-2009 18:05:06
-.-* - 11-10-2009 10:07:56
-manga- - 02-02-2009 09:59:27
...zolo...wow...cool - 22-06-2009 20:03:10